راهبری بیش از ۲۰ پرتال اینترنتی توسط موسسه درگاه افق رسانه

در مدت حدود سه ماه فعالیت موسسه درگاه افق رسانه مرکزی بیش از ۲۰ پرتال اینترنتی خدماتی و اطلاع رسانی توسط این مجموعه راه اندازی شده است.

محمد هادی بیات، مدیر سابق مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی و مدیر مسول موسسه درگاه افق رسانه مرکزی در گفتگو با خبرنگار مرکزی دیلی گفت: به برکت حضور متخصصان بومی حوزه های سایبری در استان و همکاری تنگاتنگ این عزیزان با موسسه موفق شدیم برخی خدمات ویژه اطلاع رسانی را برای مخاطبین محتوای فارسی در فضای مجازی کشور و جهان ارائه نماییم.

وی در ادامه افزود: این بخش از خدمات در حوزه های نشر برخط صورت گرفته که از عمده فعالیت ها و یکی از موضوعات مجوزهای دریافتی این موسسه می باشد که امیدواریم با حمایت و همکاری اهالی فرهنگ در استان مرکزی و کشور بتوانیم در سایر حوزه های تخصصی نشر دیجیتال نیز خدمات شایسته و گسترده تری ارائه نمائیم.

مهندس بیات در پایان ضمن یادآوری و تاکید بر وجود نیازهای حمایتی در حوزه فرهنگ گفت: نگاه دستوری به حوزه فرهنگ و فعالیت های رسانه ای صحیح نبوده و بدلیل آمیختگی زندگی مردم با فضای مجازی و رسانه های اجتماعی باید بیش از گذشته از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این فضا حمایت شود. البته خلاء های قانونی در این بخش و همچنین عدم اشراف متولیان فرهنگ بر موضوعات موارد حیاتی و زیرساختی است که باید مورد توجه قرار گرفته و بصورت فوری برطرف گردد.

منابع :

راهبری بیش از ۲۰ پرتال اینترنتی توسط موسسه درگاه افق رسانه

فعالیت های برجسته موسسه درگاه افق رسانه بعد از افتتاح

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.